söndag 16 januari 2011

Dag 13


Inte så lockande...


Hmmm… vet inte om det händer så mycket v.d.g. läkningen, tycker att det är svårt att märka någon skillnad från dag till dag. Jag antar att det sker så långsamt att man knappt märker det, det är väl också därför man är sjukskriven så länge. Men det är i alla fall mycket lättare att hantera det här med kryckor jämfört med den första tiden och så sätter jag i foten mer när jag går än vad jag gjorde i början. Det händer att det värker korta stunder, i någon tå eller på undersidan av foten, men det är inte ofta.

Jag kan inte påstå att jag lider av att inte vara ute så mycket. Lusten går över ganska snabbt när jag tittar ut, räcker gott att sitta en stund på balkongen. Riktigt trist väder med is och slask, lite regn och blåst. Väglaget gör tydligen också att jag har fått många nya “kryckkompisar” de senaste dagarna! Så nä, ut går jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar