torsdag 27 januari 2011

Dag 24

Jag använder fortfarande stödskon när jag går och står, jag vet egentligen inte om man “ska“ det, jag glömde fråga vid återbesöket. Men det står i de papper jag har fått att efter besöket hos sjukgymnasten “kan man använda vanliga skor som passar foten” så jag tolkar det som att de rekommenderar att man har stödskon fram till dess.
Jag har gått omkring lite utan kryckor idag med. Man kan nog säga att av tiden jag går/står så är 10% utan kryckor och 90% med. Det känns som att det är lagom för tillfället, det börjar liksom spänna och dra i foten om jag stödjer för mycket på den.

Idag får det bli en bild på hur jag packar in foten när jag ska duscha. En gammal hederlig plastpåse t.ex. från Coop plus målartejp runtom så att inget vatten kommer in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar