onsdag 12 januari 2011

Dag 9


Praktiska pallar

Ingen värk i morse!
Det har snöat en hel del i natt… och under snön ligger det ett islager - inget bra underlag för en kryckperson! Dröjer nog innan jag känner att jag vill ut och ta en liten promenad. Det mesta jag behöver har jag ju redan hemma och annars får folk köpa med sig när de kommer och hälsar på. Jag sätter mig på balkongen en kort stund då och då när jag känner att jag vill ha uteluft.
Det här livet underlättas tack vare vissa möbler jag har: pallarna var en bra investering (39 kr på Ikea tror jag), framförallt när jag duschar men också att sitta på när jag borstar tänderna etc.
Mina små lätta soffbord kan jag fösa fram och tillbaka så att det är enkelt att komma i och ur soffan. Soffa med divandel är inte heller dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar